Banery reklamowe

Tradycyjne banery posiadają znaczną wadę, dlatego, że kliknięcie w baner, bardzo często przenosi nas na inną stronę, co powoduje, ze nie możemy wrócić się do strony bieżącej. Rozwiązaniem jest pop-up Windows – czyli wyskakujące okienka. Jeśli klikniemy w baner nie przeniesie nas do innej strony, lecz pojawi nam się nowa, mini strona, najczęściej w rogu ekranu, którą będziemy mogli swobodnie przeglądać na stronie bieżącej – a co najważniejsze – taką stronę, można z łatwością powiększyć lub zmniejszyć, bez konieczności zmiany strony bieżącej. Wadą tutaj jest, że ta forma reklamy odniosła znaczną popularność, ale na niektórych stronach zdarza się, że widzimy całe mnóstwo takich okienek, bądź też po zamknięciu jednego, wyskakuje kolejne. Wygodą jest jedynie tu tylko to, ze nie musimy się przenosić do innej strony, lecz zostajemy na stronie bieżącej. Nowa forma reklamy polegająca na samoczynnym otwarciu się okna przeglądarki z treścią reklamową, w chwili przejścia użytkownika na inną stronę, bądź też w chwili całkowitego opuszczenia strony. Jest to strona pośrednia pomiędzy banerem a stroną internetową. Zazwyczaj są znacznie większe od tradycyjnych banerów, jak i również pełnią znacznie inną funkcję niż tradycyjne formy reklamy. Są całkowicie interaktywne, a co za tym idzie umożliwiają pełną kompatybilność w obrębie ich użytkowania. Pojawiają się równolegle wraz z otwarciem strony, którą w danej chwili jesteśmy zainteresowani. Nazwa miniwitryny skonstruowana jest dlatego, że w pełni zastępuje normalną witrynę, lecz jej treści ukazywane są pojedynczo w małych okienkach, krok po kroku, w kilku odsłonach.


Nowoczesna telewizja hotelowa | | |