Banery

Banery są to najstarsze znane formy internetowej reklamy, które pełnią swoją rolę jako grafiki, zazwyczaj umieszczane na wolnej przestrzeni na stronie internetowej, niekoniecznie omawianej firmy. Jeśli klikniemy w baner, bo być może nas zainteresuje, zostaniemy przeniesieni na inną internetową stronę, może to być odniesienie do produktu, do innej firmy, bądź do usług. Tutaj mamy nieskończone granice możliwości. Banery zazwyczaj wyświetlane są w sposób tradycyjny, choć coraz częściej można zauważyć, że przybierają one formę cykliczną. Cykliczność w tym przypadku polega na tym, że baner wyświetlany jest jeden po drugim. Oczywiście należy zauważyć, że aby baner odnosił swoją skuteczność, nie wystarczy jedynie wymyślenie dobrego hasła, które będzie do nas przemawiało, bądź zaopatrzenia go w jakąś szczególną grafikę, ale coś więcej. Zastanówmy się w ogóle, jak należy określić stronę internetową. Użytkownicy przyzwyczaili się już do różnorodnych, jaskrawych, krzyczących wręcz banerów. Dlatego moim zdaniem trzeba pójść w inną stronę, wymyśleć coś bardziej oryginalnego, trafiającego do potencjalnego klienta, rak – by klikając w ten baner mogłoby mu szybkie przejście na całkiem inną stronę. Należy zauważyć, również, że bardzo często spotykamy się z kolorowymi banerami, w których w środku widnieje napis „kliknij tu” , konieczne jest tutaj stwierdzenie, że taki typ napisu odniósł bardzo dużą popularność, dlatego, że użytkownicy klikają w takie banery częściej, niż w normalne grafiki. Klikając w interaktywny baner, użytkownik, bądź potencjalny klient dociera do informacji, które go interesują.


http://www.woodmarket.pl | http://www.verostilo.com | |