Popularność witryny

Jak zyskać popularność strony internetowej? Dajmy tu może przykład producenta, słynącego z truskawkowych czekolad, jeżeli wpiszemy w wyszukiwarkę słowa typu „czekolada”, „truskawka” pierwszą stroną, jaka nam się wyświetli będzie właśnie przedsiębiorstwo produkujące tego typu produkty. Powodem jest to, że producent po prostu wykupuje sobie swoje słowa kluczowe, tak, by na każdym kroku nawet podczas szukania przepisów na desery z truskawkami, dało się zauważyć jego stronę. Być może również wykupi sobie wstawienie banerów, na tematycznych stronach. Możliwości reklam w Internecie jak widać, jest nieskończenie wiele. Ta metoda reklamy jest ogromnie ciekawa i z dnia na dzień rośnie jej popularność. Interstitials to tzw. „międzyokno”. Priorytetem dla celu tej reklamy jest wypełnienie okna przeglądarki, podczas ładowania kluczowej strony. Coraz częściej można zauważyć, ze gdy łączymy się z jakąś stroną, bardzo często pokazują nam się samoczynnie wyświetlane reklamy. Bardzo często porównuje się to do interaktywnej reklamy. Jest to nowa forma, lecz bardzo popularna. Dlaczego? Być może dlatego, ze nie wymaga od użytkownika dużej aktywności, klikania w baner czy inne formy reklamy. Reklama po prostu sama dociera do użytkownika. Niestety, ta forma reklamy ma również wadę, ponieważ jest bardzo droga. Za cenę jej zrobienia moglibyśmy stworzyć malutki serwis. Kolejnym elementem, który możemy zauważyć jest to, że taka forma reklamy przybiera coraz częściej postać interaktywnych gier. Tak, więc internauta, który jest już znudzony przeglądaniem danej treści, bądź poszukiwanie informacji, może sobie zrobić przerwę, bez żadnej konieczności opuszczania strony.


skanowanie wielkoformatowe warszawa | | |