Reklama

Listy promocyjne nie są adresowane, po prostu trafiają z przeznaczeniem reklamowym, o dobrze dobranej treści i z zamiarem zakupu, bądź nagłośnienia jakieś sprawy do skrzynek wszystkich użytkowników danego serwisu. Od początku istnienia elektronicznych skrzynek, dostawaliśmy listy jedynie z jakimś tekstem promocyjnym, który miał za zadanie pobudzić naszą wyobraźnię, być może do czegoś skusić. Musimy zauważyć, tu, ze ta forma reklamy była jedną z pierwszych, cieszyła i cieszy się dalej ogromna popularnością, dlatego, że każdy z nas praktycznie jest zobowiązany do korzystania z elektronicznej skrzynki, jeśli stale korzysta z Internetu. W ostatnich latach wykształciły się nowe formy mailingu – powstał mailing fleshowy. To nic innego, jak wysyłanie krótkiej promocyjnej, reklamowej treści, wraz załączoną prezentacją wykonaną w technologii flash. Jak wiadomo, postępy nowoczesnej techniki z dnia na dzień rozwijają się coraz szybciej, a co za tym idzie, żadna forma technologii nie może w związku z tym zostać w tyle. Zastanówmy się w ogóle, jak należy określić stronę internetową. Powodem wysyłania takiego typu mailingu jest, to, że odbiorca zamiast suchego, zwykłego tekstu otrzyma również, skuteczny, animowany, klip, który nie będzie zmuszał go do bardzo dużej aktywności. Przede wszystkim rolą takiej formy reklamy jest kliknięcie w reklamę, przeniesienie do danej strony oraz najlepiej zakup produktu, czy też usługi. Niestety ma to również wady, ponieważ twierdzi się, że popularność wszystkich form reklamy może powoli spadać w dół, a nasze skrzynki z dnia na dzień będą coraz bardziej zasypywane reklamowymi e-mailami. Specjaliści twierdzą, że kolejnym rodzajem mailingu, może być mailing „wirusowy”– czyli otrzymanie takiej formy treści, aby była ona zabawna, radosna, dobrze oddziałująca, by odbiorca zechciał przesłać to dalej do swoich znajomych, a co za tym idzie reklama może w bardzo szybkim tempie dotrzeć do ogromnego grona odbiorców.


ulotki Poznań | schody drewniane Śląsk | |